Xoş gəlmişsiniz!
Profilinizə daxil olun
wp (070) 944-47-08
(070) 944-47-02
corp@megamart.az
Iş vaxtı: 09:00 - 18:00
//= yii::t('frontend','for_corporative_client') ?>
Dünyanın ən böyük pərakəndə mağazası olan Walmart, alış-verişimizi dəyişdirmək üçün süni intellektdən istifadə edir.
Pərakəndə satış şirkəti ofis tapşırıqlarını avtomatlaşdırmaq üçün təkcə generativ süni intellektdən istifadə etmir, həm də müştəri xidmətini və məhsulları kəşf etməyimiz və görməmizi yaxşılaşdırmaq üçün istifadə edir.
Walmart avqust ayında ofis işçiləri üçün generativ süni intellekt tətbiqini işə saldı. “Mənim köməkçim” adlanan proqram işçilərə görüşlər planlaşdırmaq, səyahət sifariş etmək, təchizat sifariş etmək və hesabatlar hazırlamaq kimi müxtəlif tapşırıqlarda kömək edə bilər.
Şirkət bu yaxınlarda müştəriləri üçün daha fərdi və immersiv alış-veriş təcrübəsi yaratmaq üçün bu qabaqcıl texnologiyanı necə tətbiq etdiyini nümayiş etdirdi .
Walmart , müştərilərə məhsulları tapmaq, müqayisə etmək və fərdiləşdirməyə kömək etmək, həmçinin səs və ya mətndən istifadə edərək mürəkkəb satınalmalarda onlara kömək etmək də daxil olmaqla, generativ süni intellektdən bir çox cəhətdən istifadə edir .
Alış-veriş köməkçisi müştərilərə ad günü partiyasının planlaşdırılması, bayramlar üçün evi bəzəmək və ya yeni yataqxana otağını təchiz etmək kimi müxtəlif layihələrdə kömək edə biləcək bir chatbotdur.
Köməkçi həmçinin müştərilərə 10 yaşlı uşaq üçün ən yaxşı cib telefonunu tapmaq kimi məhsulları müqayisə etmək və seçməkdə kömək edə bilər. Alış-veriş köməkçisi müştərilərlə mətn və ya səs vasitəsilə ünsiyyət qurmaq üçün təbii dil emalından və anlayışından istifadə edir.
O, həmçinin müştərinin üstünlükləri və ehtiyacları əsasında müvafiq təkliflər və tövsiyələr yaratmaq üçün generativ süni intellektdən istifadə edir. Walmart, yaxın həftələrdə alış-veriş köməkçisini sınaqdan keçirməyə başlamağa ümid edir.
Walmart məhsulların fotoşəkillərindən 3D obyektlər yaratmaq üçün generativ süni intellektdən istifadə edir, sonra onları virtual modellərə və ya skan edilmiş otaqlara yerləşdirmək olar.
Beləliklə, müştərilər məhsulları almadan əvvəl onların üzərində və ya evlərində necə görünəcəyini görə bilərlər. Walmart bu xüsusiyyəti generativ süni intellektlə işləyən axtarış və alış-veriş köməkçisinin bir hissəsi kimi sınaqdan keçirir.
Walmart öz vebsaytında və tətbiqində axtarış imkanlarını təkmilləşdirmək üçün generativ süni intellektdən də istifadə edir. Generativ süni intellekt Walmart-a müştərinin axtarışının məqsədini və kontekstini anlamağa kömək edə bilər və daha dəqiq və uyğun nəticələr verə bilər. Məsələn, müştəri "oyun üçün ən yaxşı noutbuku" axtarırsa, generativ süni intellekt məhsulları oyun performansı ilə əlaqəli xüsusiyyətlərinə, rəylərinə və reytinqlərinə əsasən sıralaya bilər.
Pərakəndə satıcı, həmçinin müştərilərə məhsul xüsusiyyətlərini prioritetləşdirməyə və icmal xülasələrini göstərməyə kömək etmək üçün generativ süni intellektdən istifadə edir. Məsələn, ağıllı televizor axtarırsınızsa, generativ süni intellekt müştəridən ekran ölçüsü, qətnamə, səs keyfiyyəti və ya axın xidmətləri kimi hansı xüsusiyyətlərin ən vacib olduğunu soruşa bilər.
Müştərinin cavabına əsasən, generativ süni intellekt məhsulları müvafiq olaraq süzgəcdən keçirə və çeşidləyə bilər. Generativ süni intellekt həm də hər bir məhsul üçün ən ümumi və müvafiq rəylərin xülasəsini yarada bilər, müsbət və mənfi cəhətləri vurğulayır.
Əllərinizdən istifadə etmədən onlayn alış-veriş etmək istəyirsinizsə , Walmart-ın səslə dəstəklənən yeni alış-veriş vasitəsi ilə maraqlana bilərsiniz. Bu alət sizinlə danışmaq və çoxsaylı addımlar və ya seçimləri əhatə edən kompleks satınalmalarda sizə kömək etmək üçün generativ süni intellektdən istifadə edir.
Məsələn, onlayn ərzaq almaq istəyirsinizsə, sadəcə olaraq alətə sizə lazım olanı deyə bilərsiniz və o, əşyaları səbətinizə əlavə edəcək, onların mövcudluğunu yoxlayacaq, götürmə və ya çatdırılma üçün vaxt intervalı seçəcək və sifarişinizi təsdiq edəcək.
Sizə lazım olan tək şey səsinizdən istifadə etmək və təlimatlara əməl etməkdir. Alət niyyətinizi və kontekstinizi anlamaq və müvafiq cavablar və hərəkətlər yaratmaq üçün nəzərdə tutulub.
Walmart bu aləti öz veb-saytında və tətbiqində sınaqdan keçirir və onu tezliklə istifadəyə verməyə ümid edir.
Walmart, həmçinin mağazalarından birinin daxilində real dünya ssenariləri üçün süni intellekt həllərini sınaqdan keçirən və tətbiq edən tədqiqat və inkişaf mərkəzinə malikdir. Laboratoriya mağaza şəraitinə nəzarət etmək, məhsulun yerləşdirilməsini optimallaşdırmaq və müştəri xidmətlərini təkmilləşdirmək üçün sensorlar, kameralar və maşın öyrənməsindən istifadə edir.
Walmart pərakəndə satış sənayesində rəqabət üstünlüyü əldə etmək üçün generativ süni intellektdən istifadə edir. Generativ süni intellektdən istifadə etməklə Walmart müştərilərinə daha çox rahatlıq, müxtəliflik və fərdiləşdirmə təklif edə bilər. Həm də xərclərini azalda və səmərəliliyini artıra bilər.
Walmart generativ süni intellekt texnologiyasının tək bir provayderinə etibar etmir. Bunun əvəzinə o, bütün variantları araşdırır və sistemlərini çevik və uyğunlaşmaq üçün dizayn edir. Walmart-ın qlobal texnologiya üzrə icraçı vitse-prezidenti Cheryl Ainoanın dediyi kimi: "Biz İsveçrə olmağa inanırıq. "
Walmart 2019-cu ildən chatbotlarla təcrübələr aparır və keçən il onları geniş şəkildə istifadəyə verib. Bununla belə, həmin chatbotlar daha çox sadə əməliyyatlara diqqət yetirirdi. Generativ AI ilə Walmart müştəriləri ilə daha mürəkkəb və cəlbedici qarşılıqlı əlaqələr yaratmağı hədəfləyir.
Ən böyük pərakəndə satıcı Walmart, AI ilə bütün alış-veriş təcrübəsini əsaslı şəkildə təmir etdikdə, bütün pərakəndə satış mənzərəsinin izlənəcəyinə mərc edə bilərsiniz. Ölçüsü və resursları ilə Walmart pərakəndə alış-verişi əbədi dəyişmək üçün gələcəkdə generativ süni intellektdən bir çox başqa yollarla istifadə edə bilər.
