Xoş gəlmişsiniz!
Profilinizə daxil olun
wp (070) 944-47-08
(070) 944-47-02
corp@megamart.az
Iş vaxtı: 09:00 - 18:00
//= yii::t('frontend','for_corporative_client') ?>11 iyul 2023-cü il, çərşənbə axşamı Nyu Yorkda Domino's restoranı. Oktyabrın əvvəlində Domino's generativ süni intellekt texnologiyalarını öz əməliyyatlarına inteqrasiya etmək üçün Microsoft ilə əməkdaşlıq etdiyini elan etdi.
GRUBBRR-in təsisçisi Bhavin Asher deyir ki, daha böyük restoran şəbəkələri süni intellekt texnologiyalarını mənimsədikcə, müştərilər sifariş prosesində nəzərəçarpacaq dəyişikliklər görməyə başlayacaqlar.
Generativ süni intellekt indi restoran sənayesindədir və bu, əməliyyatlarda və müştəri təcrübəsində böyük dəyişikliklər demək ola bilər.
Bu ayın əvvəlində Domino's pizzanın hazırlanmasını sadələşdirmək, keyfiyyətə nəzarət, inventar idarəçiliyinə kömək etmək və sifariş prosesini sadələşdirmək üçün qabaqcıl süni intellektdən istifadə etmək üçün Microsoft ilə əməkdaşlıq etdiyini açıqladı . Daha böyük fast-food şəbəkələri süni intellektə keçmək üçün sürətlə çalışdıqca, bu, restoranların gələcəyi üçün nə deməkdir?
Bhavin Asher, restoranlara öz-özünə sifariş verən texnologiyalar təqdim edən ticarət avtomatlaşdırma şirkəti olan GRUBBRR-nin qurucusu və texniki direktorudur və o, süni intellektin sənayedə inqilab etməyə hazır olduğunu deyir.
Asher, FOX Business AI-nin nəticədə bütün restoran əməliyyatlarına inteqrasiya ediləcəyini, sifariş və ödəniş proseslərini daha səmərəli etməklə evin ön hissəsində əsas rol oynayacağını söylədi . O, evin arxasında dedi ki, süni intellekt dəqiq proqnozlaşdırmanı təmin etmək, istifadə nümunələrini proqnozlaşdırmaqla qida tullantıları ilə mübarizə aparmaq və hətta işçilərin idarə edilməsini və cədvəlini sadələşdirmək üçün istifadə edilə bilər.
"AI müştərilərin seçimlərini, pəhriz məhdudiyyətlərini və sifariş vərdişlərini başa düşməkdə oyun dəyişdirici ola bilər" deyən Asherin sözlərinə görə, müştərilər süni intellektləri sistemlərinə inteqrasiya edən restoranlarda sifariş proseslərində nəzərəçarpacaq dəyişikliklər görəcəklər.
O izah etdi ki, texnologiya müştərinin əvvəlki seçimlərinə, pəhriz seçimlərinə və ya cari tendensiyalara əsaslanan yeməklər tövsiyə etməklə təcrübəni fərdiləşdirmək üçün istifadə edilə bilər. Bundan əlavə, Səsli AI Sifarişinin tətbiqi həm də müştərilərə səssiz sifariş prosesini təmin etməklə sistemlərlə qarşılıqlı əlaqəni yenidən müəyyənləşdirəcək.
O, süni intellekt vasitəsilə əməliyyatların optimallaşdırılmasının gözləmə vaxtlarını da kəskin şəkildə azalda biləcəyini söylədi.
"Süni intellekt vasitəsilə biz müştəri tələbinin azalmasını və axınını qabaqcadan görə bilərik" dedi Asher. "Məsələn, əgər məlumatlar hər zaman müəyyən vaxt ərzində müştərilərin artımının olduğunu göstərirsə, işçi heyəti bu tələbi yerinə yetirmək üçün müvafiq qaydada tənzimlənə bilər. Bu, təkcə daha sürətli xidmət demək deyil, həm də daha xoşbəxt müştərilər və resurslardan daha yaxşı istifadə ilə nəticələnir. ."
Hal-hazırda demək olar ki, hər bir sənaye kimi, restoran biznesi də işçi çatışmazlığı ilə mübarizə aparır . Asher, AI-nin yüksəlişinin şübhəsiz restoran işçilərinə təsir edəcəyini söylədi, lakin dəyişikliyi işçilərin dəyişdirilməsi deyil, yenidən bölüşdürülməsi kimi qiymətləndirdiyini söylədi.
"AI-nin irəliləyişləri danılmaz dərəcədə təsir edici olsa da, biz başa düşməliyik ki, bu, insan işçilərini tamamilə əvəz etməyə hazır deyil" dedi və əlavə etdi ki, "bir restoranda qonaqpərvər, rahatlıq verən atmosfer yaratmaq maşınların təkrarlaya bilməyəcəyi bir şeydir."
"Xülasə etmək üçün, süni intellekt restoran əməliyyatlarında getdikcə daha çox rol oynasa da, bu, insan iştirakının sona çatdığını bildirmir" dedi Asher. "Əvəzində, bu, hər biri digərini gücləndirən təkamül, texnologiya və insan bacarıqları arasında tərəfdaşlıq deməkdir."
