Reklamçıların hiylələri • Megamart.az
Yüklənir...

Reklamçıların hiylələri

Reklamçıların hiylələri, hansılar ki, milyonlar gətirdilər.

 

Red Bull energetik içki

 

 

Nə vaxt ki, içkini bazara çıxarırdılar, Coca-Cola və Pepsi onun əsas rəqibləri idi. Hamıda konsepsiya oxşar idi: onlar canlandırdılar və stimullaşdırdılar.

Onda Ditrix Mateşis təhlükəli addımla getdi: 2 dəfə qiyməti artırdı, rəqiblərlə müqayisədə, konteynerin həcmini azaltdı, batareyanı xatırladan forma ilə, və bankları içkilər bölməsində mağazalarda yerləşdirməyə yox, müxtəlif istənilən bölmələrdə.

 

Harley-Davidson motosiklləri

 

 

Dünyada ən məşhur baykların istehsalçısı "brend" dövmələr üzrə 1-ci yerdədir. Və bu ondan başlandı ki, kim onların loqotipi şəklində dövmə ilə motosikl almağa gələcək, Harley onlar üçün baykalara zəhmli endirimlər elan etdi.

 

Marlboro siqaretləri

 

 

İndi siqaretlərin qablaşdırmasının standartı olan söykənən üst qapaqla sıx kartondan paketlər məhz Marlboro-nun fikiridir. Və deyil innovasiya və ya dizayner fikirinin nümayişi üçün. Ciddi reklam hədəflərində — Marlboro siqaret çəkənlərini kommunikasiyanın gəzən kanalı etmək.

Bütün iş onda idi ki, istehlakçılar yumşaq paketlərdən siqaretləri çıxardırdılar, onları cibdən çıxartmadan, deməli, əhatə edənlər markanı görmürdülər.

 

İKEA

 

 

Əyilmiş yollar, hansılar ki, bütün mağazanı keçmək lazım olur, elə-belə fikirləşilməmişdir. Beləliklə onlara görə keçərək, siz ən azı 3 dəfə hər malı görürsünüz, həm də müxtəlif tərəflərdən. Şüuraltı bu sizdə malı almaq arzusunu artırır, lap o sizə əvvəlcədən lazım deyildirsə.

 

Alka-Seltzer dərman vasitəsi

 

 

60-cı illərdə, öz satışlarını iki dəfə artırmaq üçün, Alka-Seltzer istehsalçısı elementar şeyi fikirləşdi: suyla stəkana reklam çarxında bir yox iki həbi atmağı başladılar. Bu kömək etdi.

Dahi marketoloq haqqında analoji bayka mövcuddur, hansı ki, şampunun tətbiqi üzrə təlimatlarda göstərməyə qərar verdi ki, şampunu saçlara iki dəfə vurmaq lazımdır, sonra yuyub təmizləmək. Bu hiylə həmçinin satışların ikiqat artmasına gətirib çıxardı.İki saqqız çeynəyən reklam çarxlarınıda xatırlayın.

Səbətdə 0 məhsul var

    Boşdur