Bütün zamanların ən möhtəşəm marketinq kampaniyalarından biri • Megamart.az
Yüklənir...

Bütün zamanların ən möhtəşəm marketinq kampaniyalarından biri

Volkswagen: Think Small – «Volkswagen: Kiçik Düşünün».

Ötən əsrin 60-cı illərində ABŞ vətəndaşları böyük avtomobillərə üstünlük verirdilər. Almanların yığcam "Volkswagen Beetle"-i həmin böyük avtomobillərin yanında gülünc dərəcədə kiçik görünürdü.

Lakin tanınmış marketoloq V.Bernbax riskli addım ataraq, böyük avtomobillərə tələbatı olan hədəf kütlənin gözləntiləri ilə "oynadı". Bu gedişin nəticəsində Volkswagen`in ABŞ-da satışları dəfələrlər artdı. 

Reklamın baş qəhramanı olan kiçik alman avtomobili çəkinmədən deyirdi: "Siz düşünürsünüz ki, mən balacayam? Bəli, bu belədir! Ama axı bu əladır!". Ardınca isə kiçik və yığcam avtomobil modelinin üstünlükləri barədə məlumatlar verilirdi: yanacağa edilən qənaət, parking zamanı az yer tutması və s. 
Üstünlüklərin konkret faktlar ilə göstərilərək dürüst və səmimi vurğulanması bir çoxlarının ürəyincə oldu.

Bu case`dən belə nəticəyə gələ bilərik ki, dürüstlük - ən yaxşı siyasətdir. Heç vaxt öz məhsulumuzu olduğundan artıq göstərmək olmaz.

Səbətdə 0 məhsul var

    Boşdur