Volkswagen: Think Small – «Volkswagen: Kiçik Düşünün».
Ötən əsrin 60-cı illərində ABŞ vətəndaşları böyük avtomobillərə üstünlük verirdilər. Almanların yığcam "Volkswagen Beetle"-i həmin böyük avtomobillərin yanında gülünc dərəcədə kiçik görünürdü.
Lakin tanınmış marketoloq V.Bernbax riskli addım ataraq, böyük avtomobillərə tələbatı olan hədəf kütlənin gözləntiləri ilə "oynadı". Bu gedişin nəticəsində Volkswagen`in ABŞ-da satışları dəfələrlər artdı.
Reklamın baş qəhramanı olan kiçik alman avtomobili çəkinmədən deyirdi: "Siz düşünürsünüz ki, mən balacayam? Bəli, bu belədir! Ama axı bu əladır!". Ardınca isə kiçik və yığcam avtomobil modelinin üstünlükləri barədə məlumatlar verilirdi: yanacağa edilən qənaət, parking zamanı az yer tutması və s.
Üstünlüklərin konkret faktlar ilə göstərilərək dürüst və səmimi vurğulanması bir çoxlarının ürəyincə oldu.
Bu case`dən belə nəticəyə gələ bilərik ki, dürüstlük - ən yaxşı siyasətdir. Heç vaxt öz məhsulumuzu olduğundan artıq göstərmək olmaz.