GM, 2035-ci ilə qədər yalnız sıfır emissiyalı, yəni tam elektrik və ya hidrogen yanacaq elementləri ilə işləyən avtomobillər istehsal etməyi planlaşdırdığını söylədi.
General Motors tam elektrik Chevrolet Corvette istehsal edəcək, GM prezidenti Mark Reuss bazar ertəsi səhər LinkedIn- də bildirib .
Reuss elektrik Corvette-nin nə vaxt gələcəyini açıqlamasa da, hibrid modelin nisbətən tezliklə gələ biləcəyinə işarə vurdu. "Gələn ilin əvvəlində biz elektrikləşdirilmiş Corvette təklif edəcəyik" dedi. Şirkətin Twitter- də paylaşdığı müşayiət olunan videoda hibrid Corvette kimi görünən şey göstərildi və başqa bir ilkdə, ön təkərlərin sanki güclə fırlandığını və qar yağdığını göstərdi. Əvvəllər şirkət tərəfindən istehsal edilən bütün Korvetlər yalnız arxadan ötürücülü idi.
Reussun yazısı hibrid Corvette-nin avtomobilin indiki nəslinə əsaslanacağını nəzərdə tutsa da, tam elektrikli versiyanın bu avtomobilin variasiyası və ya tamamilə fərqli gələcək modeli olacağı bəlli deyil.
“Elektrikləşdirilmiş” hibriddən tutmuş tam elektrikli nəqliyyat vasitələrinə qədər hər şeyi əhatə edən avtomobil sənayesi terminidir və elektrik mühərriki olan hər şey “elektrikləşdirilmiş” sayıla bilər. Ön tərəfə deyil, oturacaqların arxasına quraşdırılmış benzin mühərriki ilə birinci olan Corvette-in indiki nəslinin hibrid sistemlə hazırlana biləcəyi barədə çoxdan şayiələr gəzirdi . Reuss bundan əvvəl də avtomobilin elektrikləşdirilmiş variantlarının olacağına işarə etmişdi.
Müxtəlif şirkətlər elektrik idman avtomobilləri üzərində işləyirlər. İndiyədək istehsal edilən bütün elektrik avtomobillərinin əksəriyyəti dördqapılı sedanlar və yolsuzluq avtomobilləri olub, çünki akkumulyatorlara ehtiyac daha böyük və daha ağır avtomobillərə uyğundur. Teslanın ilk avtomobili Lotus Elise əsaslı Tesla Roadster elektrikli idman avtomobili idi, lakin 2017-ci ildə prototip olaraq təqdim edilən Tesla Roadster-in ikinci nəsli hələ də istehsala buraxılmayıb.
Lamborghini kimi bəzi istehsalçılar bildiriblər ki, mövcud akkumulyator texnologiyası sırf elektriklə işləyən avtomobildən optimal idman avtomobili performansına imkan vermir. Bununla belə, Lamborghini plug-in hibrid idman avtomobilləri üzərində işləyir .
Bu günə qədər Corvette yalnız 495 at gücünə qədər hasil edən 6,2 litrlik V8 mühərrikli Stingray baza versiyasında mövcuddur . 670 at gücünə malik Corvette Z06 5,5 litrlik V8 mühərriki ilə keçən ilin payızında təqdim edildi. Corvette-in əvvəlki nəslinə 755 at qüvvəli ZR1 versiyası daxil idi. Mövcud model üçün buna bənzər bir şey hələ elan edilməyib, lakin GM mühəndisləri mühərrikin arxaya qoyulmasının əsas səbəbinin son dərəcə yüksək at gücü səviyyələrində daha yaxşı performansa imkan vermək olduğunu söylədi.
Qaza qənaət etməklə yanaşı, hibrid sistemlər əlavə güc əlavə etmək və daha sürətli sürətlənməni təmin etmək üçün yüksək performanslı avtomobillərdə də istifadə oluna bilər, çünki elektrik mühərrikləri qaz mühərriklərindən daha tez təkərlərə güc verə bilir. Məsələn, Ferrari-nin ən güclü idman avtomobilləri hibridlərdir.
GM, 2035-ci ilə qədər yalnız sıfır emissiyalı, yəni tam elektrik və ya hidrogen yanacaq elementləri ilə işləyən avtomobillər istehsal etməyi planlaşdırdığını söylədi.