BMW 120.000 dollarlıq yeni elektrik flaqmanını təqdim etdi • Megamart.az
Yüklənir...

BMW 120.000 dollarlıq yeni elektrik flaqmanını təqdim etdi

Çoxlu bahalı akkumulyatorlara ehtiyacı olan elektrik avtomobilləri tez-tez dəbdəbəyə meyllidirlər. Porsche, Mercedes və Audi şirkətlərinin elektrik avtomobilləri son illərdə bazara çıxdı. BMW, iX və i4 kimi öz elektrik avtomobilləri ilə çıxdı və indi də markanın yeni ən bahalı sedanını akkumulyatorla işləyən yeni i7 təqdim etdi.

BMW yəqin ki, daha kiçik 3 seriyalı və 4 seriyalı avtomobilləri ilə daha çox tanınsa da, 7 seriya lüks və texnologiya üçün brendin nümayişidir. i7 çərşənbə günü təqdim edilən BMW 7 Series flaqmanının yeni nəslinin elektrik versiyasıdır.

Başlanğıc qiyməti 119 300 dollar olan tam ötürücülü 536 at gücünə malik i7 xDrive60 tam doldurma ilə 300 mil qət edə biləcək ki, bu da rəqib Mercedes EQS və ya Lucid Air-dən azdır. O, həmçinin V8 mühərrikli benzin versiyasını, eyni at gücünə malik 760i X-drive və 300 dollar ucuz başlanğıc qiyməti təklif edəcək. Demək olar ki, eyni görünəcək. 6 silindrli mühərrikli qazla işləyən versiyanın başlanğıc qiyməti 93 300 dollar olacaq.

Bu yeni versiya həm də BMW-nin Mercedes-Benz və Audi kimi dəbdəbəli rəqiblərindən fərqli olan ilk çeviklik-elektrik avtomobil strategiyasını vurğulayır. Həmin digər lüks brendlərin elektrik avtomobilləri onların qazla işləyən modelləri ilə az əlaqəsi olan xüsusi EV şassilərinə əsaslansa da, BMW onun üstünlüyü kimi uyğunlaşa bilən mühəndisliyi vurğulayır.

BMW bütün yeni modellərini daxili yanma mühərrikləri, tam elektrik enerjisi və ya həm elektrik, həm də qaz enerjisini birləşdirən plug-in hibridləri ilə hazırlana bilməsi üçün dizayn etmişdir. BMW rəhbərləri təkid edirlər ki, bu, təkcə qaz mühərrikləri üçün nəzərdə tutulmuş avtomobillərə akkumulyator və elektrik mühərriklərinin quraşdırılması məsələsi deyil. Bunun əvəzinə, bu avtomobillər əvvəldən bu sürücülük sistemlərinin hər hansı biri ilə tikilmək üçün dizayn edilmişdir.

BMW rəhbərlərinin fikrincə, bunu bu şəkildə etmənin əsas faydası şirkətə istehsal resurslarını yalnız EV-lərə ayırmaqdansa, eyni konveyerlərdə daha çox və ya daha az elektrik və ya qazla işləyən avtomobillər istehsal etmək üçün rahatlıq verməsidir. . Avtomobillər və yolsuzluq avtomobilləri hər ikisi kimi tikilmək üçün nəzərdə tutulduğundan, avtomobil istehsalçısı bəzi bazarlarda az tələbat tapa biləcək yalnız elektriklə işləyən bir modelə milyonlarla dollarlıq inkişaf xərcləri qoyma riskini də daşımır.

BMW-nin sədri Oliver Zipse başqa bir üstünlük, müştərilərin elektrik və ya qazla işləyən avtomobil istəməyinə qərar verərkən iki tamamilə fərqli model arasında seçim etməmələridir. Onlar sadəcə BMW 7 Series almaq istədiklərinə qərar verə, sonra benzin və ya elektrik versiyasını istədiklərini seçə bilərlər, necə ki, V8 və ya düz-6 mühərriki istədiklərinə qərar verə bilərlər. İstənilən halda, müştərilər eyni lüks avtomobil təcrübəsini və dizaynını əldə edirlər.

Ümumi mühəndis platformasının mənfi tərəfi odur ki, həm elektrik, həm də benzin enerjisini təmin etmək üçün dizaynerlər güzəştə getməlidirlər. Daxili yanma mühərrikləri olan avtomobillərin ön hissəsində mühərrik üçün böyük miqdarda boş yerə, yanacaq çəni üçün baqajın altında adətən daha kiçik yerə və mühərriki təkərlərə birləşdirmək üçün tez-tez ortadan aşağıya doğru uzun bir tunel lazımdır. Digər tərəfdən, elektrik avtomobillərində fərdi təkərlərə daha yaxın quraşdırılmış kiçik elektrik mühərrikləri ola bilər və yanacaq çəni və ya ötürücü tunel olmasa da, adətən avtomobilin altındakı geniş, nisbətən düz sahəyə ehtiyac duyurlar. , batareyalar üçün.

Məsələn, Mercedes EQS elektrik sedanının bəzi elektron komponentləri olan qısa kapotu var və o, daha çox daxili saxlama sahəsinə imkan verən demək olar ki, düz döşəməyə malikdir.

Zipse, enerji mənbəyindən asılı olmayaraq, 7 seriyasının üstün tam ölçülü lüks sedanı təmsil etdiyini təkid etdi. Onun sözlərinə görə, sürücülük təcrübəsi əla olacaq, həm də daxili rahatlıq və texnologiya.

O, jurnalistlərlə görüşü zamanı deyib: “Daha geniş, dəbdəbəli ikinci sıraya malik avtomobil yoxdur”.

Arxa oturacaqlar bu cür böyük avtomobil almaq üçün əsas səbəbdir. Tam ölçülü sedanlarda, ümumiyyətlə, kiçik avtomobillərlə müqayisədə ön oturacaqlarda daha çox yer (əgər varsa) yoxdur. Əlavə yer adətən arxadakılara gedir.

Bir çox digər yüksək səviyyəli böyük avtomobillərdə olduğu kimi, arxa oturacaqlar əyilə bilər, ayaq və ayaq dayaqları oturacaqların altından qalxır. (BMW iddia edir ki, onun oturacaqları rəqiblərinə nisbətən daha çox uzanır.) Qabaq sərnişin oturacağı, boşdursa, daha çox yerə imkan vermək üçün irəliyə və aşağı qatlana bilər.

BMW 7 Series alıcıları arxa oturacaqdakı sərnişinlər üçün əyləncə təmin etmək üçün damdan aşağı qatlanan isteğe bağlı 31 düymlük yüksək keyfiyyətli video ekran əldə edə bilərlər. BMW-yə görə, mövcud yüksək səviyyəli stereo sistem və işığın qarşısını almaq üçün işləyən pəncərə çalarları ilə birlikdə, 7 Seriyası film izləmək üçün kiminsə öz qonaq otağından daha yaxşı yer ola bilər. Ön oturacaqların sərnişinləri avtomobili park etdikdə mərkəzi ekranda yayımlanan videolara da baxa bilərlər.

Dörd təkərli sükan avtomobilə əyri yollarda və dayanacaqlarda daha möhkəm dönməyə və magistral yolda zolaqları daha rəvan dəyişməyə imkan verəcək. İçəridə bir neçə düymə və düymələr var. Əvəzində düymələr tablosundan keçən dekorativ bəzək kimi görünən zolaqda işıqlı nişanlar kimi görünür.

Avtomobilin faraları tünd örtüklərlə örtülür, onların üstündə isə dönmə siqnalları və gündüz işıqları nəzərə çarpan dar barmaqlıqlarda yerləşdirilir. Seçim olaraq, dönmə siqnalları və gündüz işıqlarına günəş işığında parıldayan Swarovski kristalları daxil ola bilər. Başqa bir seçim olaraq, 7 Series-in böyük “böyrək” barmaqlığı gecələr işıqlarda təsvir edilə bilər.

Sürücünün narahat olmamasını istəmədiyi halda, yardım texnologiyaları sürücüyə bölünmüş magistrallarda uzun müddət sükanı tamamilə buraxmağa imkan verir. General Motors-un Super Cruise-ə bənzər bu texnologiya sürücülərdən hər zaman gözlərini qarşıdakı yolda saxlamağı tələb edir.

7 Series, smartfon proqramından istifadə edərək, sürücü avtomobildən kənarda olsa belə, avtomatik olaraq dayanacaqlara girə və çıxa bilər. O, həmçinin, Tesla-nın Çağırış rejiminə bir qədər bənzəyən bir xüsusiyyət olan dayanacaqdakı dirəklərin ətrafında olduğu kimi əvvəlcədən proqramlaşdırılmış kursdan keçə bilər.

Avtomobilin qabaq şüşəsindəki məlumatları əks etdirən mürəkkəb “baş üstü displey” şəkilləri və mətnləri düzləşdirə bilər ki, onlar sanki real dünyada yollar və digər funksiyalar üzərində düzülmüş kimi görünsünlər. Sistem həmçinin ərazidə parkinq qaydalarını da göstərə bilər.

Performans BMW brendinin imicinin əsas hissəsidir. Onilliklər ərzində BMW-nin marketinq şüarı belə idi: “Ultimate Driving Machine”. İndi rəhbərlər deyirlər ki, elektrik avtomobilləri avtomobil istehsalçısının performans panteonunda liderlik edəcək, avtomobillərinin ən sürətli və ən güclü versiyaları akkumulyatorla işləyir. Yeni 7 seriyası ilə i7, V8 ilə işləyən 760i ilə ən güclü versiya olaraq öz reytinqini bölüşür. Avtomobilin bu nəsilində V12 mühərrikli 7 seriyalı model üçün plan yoxdur.

Mürəkkəb pnevmatik asqı, hətta sürətli dönüşlərdə də avtomobilin səviyyəsini saxlamaq üçün avtomatik işləyir. Kompüterlər GPS xəritələrindən və avtomobilin ön hissəsindəki kameralardan alınan məlumatlardan istifadə edərək, yaxınlaşan əyriliyin asma sisteminin reaksiya verməsini tələb edəcəyini proqnozlaşdıra bilər.

BMW bildirib ki, şirkətin dünya üzrə satdığı avtomobillərin yarısı 2030-cu ilə qədər elektrikli olacaq. Buraya Rolls-Royce və Mini avtomobilləri də daxildir. Bu iki məşhur Britaniya markası BMW-yə məxsusdur və 2030-cu ilə qədər yalnız elektrikli avtomobillər satmağı planlaşdırır.

Səbətdə 0 məhsul var

    Boşdur